Κυριακή 31 Μαΐου 2015

κινέζικα

αυτό το πράγμα που δεν με ακούς ποτέ, μπορεί να με τρελάνει. σου το 'λεγα και νωρίτερα ότι η κουρτίνα είναι κοντή. αυτή η ξεφτιλισμένη η ράφτρα φταίει. εγώ το μέτρησα το ύψος εκατό φορές. και της το έδωσα σωστά. το σκέφτηκα ότι θα τα κάνει όλα μαντάρα. τι περιμένεις; με τόση δουλειά που έχει, τις δικές μας τις κινεζοκουρτίνες θα προσέξει; και της έσκασα και 60 ευρώ. τ' ακούς; 60 ευρώ για τέσσερα κουρτινάκια της πλάκας. 24 τα πληρώσαμε στους Κινέζους, 60 ήθελε η μεγάλη κοπτοραπτού. αλλά έτσι είναι. σε βρίσκουν στην ανάγκη και σου ζητούν ό,τι θέλουν. οι σιχαμένες. η άλλη που ήταν κοντά στο πάρκο έκλεισε. που στον αγύριστο να πάει. μια μπλούζα της είχα πάει για κόντεμα μια φορά και χάλια μου την έκανε. ούτε που την ξαναφόρεσα καινούρια μπλούζα. άσε με από εκεί σου λέω. κι αν δεν επέμενες εσύ, εγώ δεν θα τις έδινα. αλλά είναι βλέπεις που έπεσαν μαζεμένες όλες οι δουλειές. όλα από τα χέρια μου περνάνε. κι εσύ όλη την ώρα την κοπανάς. ναι, ναι, ναι. μόνη μου την έχω λουστεί τη μάνα μας. γιους δεν έχει. εγώ δηλαδή τι πληρώνω. όχι, πες μου εσύ, τι πληρώνω. μια χαρά σύνταξη έβγαλα και θα μπορούσα να κάνω τη ζωή μου. άι στα κομμάτια πια.κουράστηκα. κουράστηκα. ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ. τι πρέπει να σου πω για να το καταλάβεις; κι εκείνη στην κοσμάρα της. για τίποτα δεν ενδιαφέρεται. όλη μέρα κοιμάται. σήκω, χριστιανή μου, της λέω, χάζεψε λίγο στην τηλεόραση, πάρε καμιά φιλενάδα σου στο τηλέφωνο. τίποτα. επίτηδες το κάνει για να μου σπάσει τα νεύρα. ποιος να μας το έλεγε ότι θα είχαμε τέτοια στρίγγλα μάνα; τίποτα μα τίποτα δεν της αρέσει. με τίποτα δεν χαμογελά. άι σιχτήρι πια. βαρέθηκα, σου λέω βαρέθηκα. κι έχεις και τον άλλο να μας δουλεύει κανονικά. όλο έρχεται έρχεται και ποτέ δεν έρχεται. θα σκάσει μύτη μόλις έχει τελειώσει το σπίτι και θα έχει μπει μέσα η μαμά. θα το δεις. θα έρθει για να μας δώσει συγχαρητήρια που τα καταφέραμε μια χαρά. εκείνος με ένα τηλέφωνο τη βδομάδα καθάρισε. όλο δουλειές, δουλειές, δουλειές. εμείς εδώ ξυνόμαστε νομίζει. ουφ, να τελειώσουμε, να της βάλω μια γυναίκα κι εγώ θα την κάνω με ελαφριά πηδηματάκια. και βγάλτε τα πέρα μόνοι σας. αρκετά. κουράστηκα πάρα πολύ και πονάει η μέση μου...μωρέ τι να μαγειρέψω αύριο; μπιφτέκια πάλι; με πατατούλες; έχω λίγο κιμά. θέλεις μακαρόνια με κιμά;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου